Logo

  • slide0
  • slide1
  • slide2
  • slide3

Description

En logo sier mye om din bedrift. Den bør reflektere hva bedriften står for, hvilke verdier dere har, og selvfølgelig hva dere selger eller tilbyr av tjenester. En profesjonell logo gir et proft og seriøst inntrykk. Det er fint å begynne med logoen hvis du er i oppstartsfasen av en firmaprofil. Finn fram til farger og stil som passer,- og utvid siden med visittkort, hjemmesider, salgsmateriell etc. Det er alltid flott når en logo fremstår som interessant og iøyenfallende, er enkel å lese og huske, og har noe litt ikonisk og tidløst over seg. De beste logoen er ofte de som er ganske enkle. Se for deg Coca Cola, Nike, Shell eller posten sine logoer. Logoen kan med fordel oppdateres hvert 5-10 år. Slik unngår du at den blir utdatert. Det er bare små, nesten umerkelige justeringer som skal til for at logoen din skal oppleves som frisk og moderne igjen.


Project details

  • Category : Grafisk Design, LOGO,

Bulb design utformer din LOGO, identitet, merkevare, firmaprofil

bilder av deiverse logoer

Vi har pakkeløsninger for logo og merkevare som gir deg en fastsatt pris, så du slipper å lure på hva det vil koste. Gå inn på fanen med «priser» og sjekk ut. Din logo blir skreddersydd for deg eller ditt firma og er ansett som «åndsverk». Dvs. at din logo er helt unik,- ingen kan kopiere eller stjele den. Du mottar alle originalfiler til fritt bruk, der du måtte ønske å skilte med din nye logo.